fredag 18 februari 2011

Så mycket bättre!

Härliga [fredag!!]morgon!



Vaknade hyfsat utvilda trots att jag gick o lade mig vid 00 o upp igen vid 05.30. Knas med tanke på hur trött jag har varit tidigare i veckan...

Efter morgonpromenaden idag satte jag igång Spotify o de härliga låtarna från programmet "Så mycket bättre" som gått på tv o man kan ju inte bli annat än glad! Vilken underbar start på morgonen! :D
En av mina absolut favoritlåtar där är helt klart Septembers version av Di Levas - Vem ska jag tro på... oOoh vad bra hon gör den! *rysningar*
Träningen igår gick riktigt bra trots det extra styrkepasset med Carro på kvällen. Men jag kände av det rejält att jag styrketränat dagen innan då jag aldrig annars styrketränar två dagar i rad bara för det att jag kör igenom hela kroppen... Så lite tungt vart det!
O vrålhungrig som man vart efter träningen så återhämtade man sig hos hjärtat med en megagod tonfisksallad så att man blev mätt o belåten o bara riktigt nöjd... :)
Heldag på jobbet idag som gäller o jag har packat ner matsäcken för hela dagen som består av 2 mellanmål, lunchen äter jag hemma då jag måste springa hem o kila ut med Bounce en kortis, men jag längtar redan till eftermiddagsfikan! Haha ;D
Ha en fin dag!
O trevlig helg... :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar