onsdag 16 februari 2011

Överskottsenergi??

Eller är det kanske ren VILJA??..
Vet inte vad det har vart med mig dessa två dagarna som jag vaknat såååå trött om mornarna men ändå haft sån galen energi under dagen!

Som idag gick jag o jobbade som vanligt o slutade vid 12-tiden, gick till gymmet o körde ett styrkepass [en timme ungefär] som för övrigt gick alldeles awesome, gick hemåt nöjd o belåten, slängde i mig en protteshake o slängde på Bounce kopplet o gick en långrunda i blåsten. Väl hemma runt 14-tiden fixade jag mig lite lunch o fick därefter värsta städrycket o storstädade hela lägenheten! Allt från att damma till att torka golven o tvätta!... [vad är det som är fel liksom? Haha]
Strax innan kl 16 slängde jag mig i soffan men känner mig direkt lite rastlös o får inte riktigt någon ro [något dampig??] så jag bestämmer mig spontant för att kila ner till simhallen, simmade 45minuter ungefär, 1500m alltså 60 längder. Hem o äta något lätt innan jag slänger mig över "hemläxan" inför kommande kurs nästa vecka *pirr pirr i magen* o nu sitter jag fortfarande här... Som en liten glasögonpluggis med skrivkramp!
Men jag känner mig nöjd om inte annat!
*gääääääsp* O dagen har minsann börjat kännas i kroppen... :)

Imorgon får jag äntligen lite sällskap på gymmet då Carro ska dit! Dock blir det kvällsträning o det är jag inte riktigt van vid... :P
Meeeeen, jag funderar helt ärligt på ifall jag ska köra ett konditionspass direkt efter jobbet o sen ett styrkepass på kvällen... Hmm... Frågan är om jag orkar två passen dag?...
Carro kallade mig sjuk när jag berättade om mina funderingar kring träningen imorgon men jag ser det som förebyggande kompensation för nästa vecka! Haha ;D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar