tisdag 15 februari 2011

Surprise!!

Jaa det kan man nog kalla det för vilken motivation jag har för tillfället! Tror jag har lite extra på lager just nu då jag vet att jag bara "kan" träna måndag-tisdag nästa vecka då jag ska iväg till Huvudstaden på en 3 dagars kurs från tiiiiiiidig onsdag till fredag kväll. Så jag kör lite extra hårt just nu plus att jag ska försöka ta något extra pass denna veckan! Woohooo!!
Allt för att inte missa nåt! :)
Veckan började något trött då Bounce väckte mig runt 04.45 igår [väckarklockan ringer 05.30 varje morgon annars] då han ville gå ut men jag försökte ignorera o få honom att glömma bort att han ville gå ut men jag gav upp efter en kvart så innan kl 05 en måndagmorgon går vi morgonpromenaden [!!!] Men men, jag tyckte att jag vaknade till ganska bra ändå men tjii fick jag! Vaknade med ett ryck ur soffan, kollade på klockan som hade slagit 07.50 nästan på pricken o jag börjar jobba kl 08 så det vart bara att kuta iväg till jobbet! Haha
God morgon liksom! :)
Sen idag vet jag mycket väl att väckarklockan ringde men att jag ignorerade den totalt o hann till o med tänka: "-Stackarn som ska upp NU!" Tills jag insåg att den stackarn vart jag själv... Självömkan?? ;)
Detta har vart två morgnar som inte är lik mig över huvudet taget... Haha
Idag känns det som att man hållt igång sen man steg upp ur sängen... Men har en grym känsla i kroppen men kan inte riktigt sätta fingret på vad det är... Härligt är det iallafall! :)
Så här har min dag iallafall sett ut:
Morgonpromenad,
Frukost [Fiberhavregrynsgröt]+protteshake
Dusch
Jobb
Träning
Protteshake
Eftermiddagspromenad
Lunch [Omelett med kalkon, fetaost o soltorkade tomater + halv avocado]
Dusch
Lite "hemläxa" inför kursen nästa vecka
Handla
Laga middag till mig o mamma [lammköttbullar med blomkål o broccolimos + chilikeso]
Lämna en liten matlåda till hjärtat [Dagens goda gärning? :)]
Tvätta jobbkläderna [I hopp om att dom ska hinna torka tills imorgon!]
O nu är jag minsann redo för sista kisserundan med Bounce o den efterlängtade sängen! :)
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar