måndag 7 februari 2011

Träning V.5 + Blandmissbruk

[en riktig skitvecka på träningsfronten!!]
MÅN: Styrka
TIS: Kondition 45min Crosstrainer
ONS: Stryrka
TORS: VILA!
FRE: VILA!
LÖR: VILA!
SÖN: VILA!

Mån-Fre: Morgon- och kvällspromenader

Tack vare den förbannade hostan fick jag lägga resten av träningsveckan åt sidan o tjura istället... Hostan sitter fortfarande i men idag är nog ändå första dagen som det börja kännas lite bättre! Tack för det! Men nu när jag gick hem från jobbet känner jag mig väldigt hängig... Sov i o för sig riktigt dåligt i natt då hostan förstörde hela min skönhetssömn! Väntar lite med träningen så får jag se hur det känns i eftermiddag för så som det känns nu är det inte riktigt bra... :(
[BITTER!!]
I helgen åkte jag till Fia i Kalmar o hade det riktigt gott!

Snacks-drottningen själv! -Fia <3
[är det fest så är det! :)]

Började lördagen med en sväng på stan men hittade alldeles på tok för lite så jag vart lite besviken faktiskt... Haha Passade på att äta Kinabuffé som vart supergoooood som plåster på såren... :P
Sen började vi festa redan vid 18-tiden o det är ju galet tidigt men ack vad tiden flög iväg!
Så tack igen Fia för en grymt rolig helg! :) Vilka härliga människor det finns alltså... :)

Lördagens outfit




Nu till det här med blandmissbruk...
Jag har tagit första steget o insett sanningen: Jag är en blandmissbrukare av Läkerol o Vicks Blå! Dock enbart under jobbtid men ändå...
Ska försöka ta tag i detta lilla överdrivna "problemet" nu o försöka trappa ner på konsumtionen! Det är liksom inte riktigt ok... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar