tisdag 8 februari 2011

Skin skin som den sol du är!

Om jag är bitter?.. Hmm...
Just nu lyser jag väl som allt annat än en sol då jag fortfarande är tjurig över träningen... Lade den på hyllan igår o även idag men imorgon finns inga MEN utan det får helt enkelt bli ett lite lättare styrkepass bara... That´s it!

[har en alldeles för jobbig känsla i kroppen efter att inte tränat nånting på nästan en HEL vecka!!]


Annars är det en dag som jag faktiskt uppskattar [bokstavligen uppskattar!] vissa väldigt speciella saker som betyder mycket men som inte alls behöver vara självklara för alla... Som tex. så uppskattar jag att jag trivs så bra på jobbet, ska på flera kurser o utbildningar som ska bli så jäkla roligt o som jag uppskattar så hemskt mycket att chefen tar sig tid att ge mig! [Har jag sakt att jag antagligen har världens bästa chef?! PÅ SANT!]


Jag uppskattar mina älskade vänner som jag har det där alldeles speciella bandet med! [ni vet precis vilka ni är!] Även om vi inte ses/pratar varje dag eller ens bor i samma stad/land så hoppas jag ändå att ni vet att ni är helt fantastiska!

Men mest av allt i denna stund uppskattar jag tokigt mycket mitt hjärta! En av de absolut finaste o härligaste människa jag någonsin träffat [o som jag har fått! Igen.. <3] som betyder så otroligt mycket för mig på så många olika sätt! För att citera min fina vän Fia i helgen: -"Du har ju fått tillbaka din stora kärlek..." O jag inser att:

Jag har ju fått tillbaka min stora kärlek!

"Du lyser upp mitt mörker o jag känner du är med...

Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar