fredag 11 februari 2011

OUCH!!

Vilket träningspass jag körde idag!! Woohooo!! Bra jobbat! :))
Tanken vart att jag skulle luncha med mamma idag men hon ställde in [ovanligt?] så jag vart lite tjurig när jag gick mot gymmet o på nåt konstigt vänster så blev jag så peppad av att vara kinkig så jag körde på lite extra vikter, gick ju hur bra som helst!
Kanske borde tjura lite oftare?? ;)
Kommer definitivt kännas i kroppen imorgon o det gillar vi!!



Regnigt Karlskrona idag... Vilken skillnad på känlsan det är mot häromdagen när det vart skinande sol o blå himmel mot idag då det är grått o snöblandat regn... Fast just idag gör det inte så mycket för jag har redan gjort alla mina måsten på träningsfronten:

-Morgonpromenad
-Gymmet, stryrketräning
-Eftermiddagspromenad
Nu då? :)

Nu blir det lite lunch innan lite vila sen blir det taconight med mina favoriter Carro o Fia! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar