måndag 21 februari 2011

Träning V.7 + Pirr i magen!


MÅN:
Morgonpromenad
Styrketräning
Eftermiddagspromenad
TIS:
Morgonpromenad
Kondition 45min Crosstrainer
Eftermiddagspromenad
ONS:
Morgonpromenad
Styrketräning
Eftermiddagspromenad
Simning 45min, 1500m, 60 längder
TORS:
Morgonpromenad
Kondition 45min Crosstrainer
Eftermiddagspromenad
Styrketräning [lite lättare pass på maskinerna, inga fria vikter]
FRE:
Morgonpromenad
VILA!
[Jobbade länge så inget gym på kvällen!]
LÖR:
VILA!
SÖN:
VILA!


Hade en riktigt skön träningvärk denna veckan i stort sett heeeeeela kroppen!! :)


-

Körde som planerat några extra pass förra veckan i förebyggande syfte då det bara blir träning måndag o tisdag denna veckan. Åker iväg på kurs till Stockholm [PIRRIGT!!] tiiiiiidigt på onsdag morgon o kommer tillbaka fredag kväll. Ska iallafall se om Storebror vill träna med mig på lördag eftermiddag efter jag slutat jobba så att jag iallafall kommer upp till 3 träningspass denna veckan. Återstår o se ifall det blir av eller inte! :)


-

Hade i fredags en jättemysig tjejkväll med några tjejer från jobbet då vi köpte hem 4 olika rätter från Montmartre;

Klassisk toast skagen
Oxfilé med Madeirasås
Fläskfilé med Gorgonzolasås
Kebebpizza [världens äckligaste!!!]

Sen överraskade Sessan oss med en efterrätt som bestod av Flädersorbet med lime [MUMS!]

Till detta hade vi köpt med oss lite olika viner som vi testade till de olika maträtterna o det är alltid lika kul o uppleva hur vinet ändras till vilken mat! Skitkul! :D



Hittade iallafall en personlig favorit som absolut hamnar i min topp-3-lista över goda viner, Gnarly Head! Detta är faktiskt det första Zinfandel-vin som jag smakat o det vart grymt gott till oxfilén! Mmmmm... :)

Trots att jag tjatat hela veckan om att jag inte skulle dricka eller festa till helgen så kom jag ju ändå hem med en gottepåse som både innehöll vin, öl o cider... Haha
Vad hände där liksom?! ;)
Så jaaa, det blev då fest!
Gick till Madde där Hanna o hon satt o laddade så jag kom in i rätt stämning ganska snabbt sen vart tanken att vi skulle vidare till några vänner till Carro o Filip men vi blev helt enkelt kvar hos Madde o möttes senare upp på [döda]Nivå för att sen går vidare o avsluta kvällen på Harrys... O som vanligt har jag inte speciellt kul där... :)
Men men... vaknade iallafall inte det minsta bakis på söndagen o det tackar vi för!
Tack tack! :)
Börjar bli pirrig inför Stockhom nu men oOoh så kul det ska bli! :D







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar