söndag 13 februari 2011

Träning V.6 + Pepsi Max!

MÅN: Morgonpromenad - VILA! - Kvällspromenad
[Surade fortfarande över att jag hade sån hosta PLUS att jag fått ont i ryggen [antagligen pga hostan...]
TIS: VILA! [PISSED! Fortfarande ont i ryggen!]
ONS: Morgonpromenad - Styrketräning - Kvällspromenad
TORS: Morgonpromenad - VILA!
[Ingen kvällspromenad då jag jobbade från 08-19.20 så vart trött o hungrig...]
FRE: Morgonpromenad - Styrketräning - Eftermiddagspromenad
LÖR: VILA!
SÖN: VILA!


Med tanke på hur jag har mått nu i veckan med förkyldningen o grejer så får jag väl ändå vara hyfsat nöjd på träningsfronten denna veckan... Även att jag tycker det är sjukt tråkigt att stanna hemma o låta bli konditionsträningen! Hoppas iallafall att jag kan köra ett rejält pass nu på tisdag! :)
För övrigt så har hostan släppt men jag är fortfarande tokförkyld o nu har det dessutom satt sig i bihålorna [känns till o med i tänderna!!!] vilket känns helt för jävligt rent ut sakt!.. Jag går snart BANANAS på detta!
Har jag inget immunförsvar alls längre eller?! Man börjar ju undra...
Skiter i vilket nu o kommer försöka köra på som vanligt denna veckan med både styrkepass och konditionspass! PUNKT! :)


Helgresumé:
Fredagkvällen bjöd till med taconight hos Carro med Carro då såklart o Fia o senare så anslöt även Emelie som vart iväg i Malaysia i 11 [!!] hela veckor! Inte alls avis... ;)
Blev en riktigt skön fredag med mycket snack o många härliga skratt! :)
När väckarklockan ringde i lördags ville jag inte alls stiga upp... Vart mycket skönare under täcket i sängen med Bounce bredvid mig som en levande värmekudde än utanför i min iskalla lägenhet som nästan kändes som en igloo... Brr!..
[konstigt att man sover med raggsockar, leggings o tröja??]


Men när jobbet vart färdigt runt halv 3-tiden blev den en skön kort promenad i solen med hjärtat innan jag gick hem o beställde en pizza... Hehe ;) Burkar i vanliga fall aldrig vara sugen på pizza men nu fick jag något konstigt infall... Haha O gott vart det också! :)
Efter att pizzan lagt sig i [på magen också för den delen då BOB putade ut lite extra under kvällen!] så blev det att göra sig iordning för husfest hos Joanna o Micke som vart superlyckad!! Hade riktigt kul hela kvällen o framför allt vart det sjukt kul att det kom så många som man annars typ aldrig träffar pga av flytt o annat mm mm.
Så tack Joanna för en grymt rolig kväll!! :)


O så vart det ju söndag i dag då... Min officiella slappdag då jag äter precis vad jag vill utan att bry mig! Men ska jag vara helt ärlig så ligger jag på minus hela denna veckan då jag ätit mycket skit som jag annars bruka försöka låta bli i veckorna... Skit också!.. Nu kör vi stenhårt denna veckan istället då som kompensation! DEAL! :)
Förövrigt när det gäller läsk så är jag inget större fan förrutom när jag är bakis o MÅSTE ha Fanta, här är det inga men utan MÅSTE ha Fanta! Haha Fast idag har jag inte vart det minsta bakis utan bara lite trött o dricker jag läsk så dricker jag Pepsi Max. Den är helt klart helt awesomegooooood!! :)

2 kommentarer:

  1. omg va du trænar å står i hoppas du hinner ta en paus i de å komma hem te mig i maj å skaka rumpa :)
    // kia

    SvaraRadera
  2. Jaa men det är ju självklart!! Jag väntar bara på datum o plats så att jag kan önska ledigt eller byta den helgen om jag nu skulle jobba! :))

    SvaraRadera