onsdag 9 februari 2011

Wednesday -UPDATE-

oOoh vad skönt det vart på gymmet idag! Även att jag fick ta det lite lugnare/lättare då jag har fått ont i ryggen... Antagligen efter all hosta jag haft! [som äntligen börjar ge med sig! :)]
O jag försökte verkligen att inte köra lika tungt idag som jag brukar men det vart riktigt svårt att låta bli i vissa lägen... Ibland kom jag på mig själv *-App app app madame! vad kom vi överens om?!* Just det ja, lugnt hade jag sakt... :))

O den där jobbiga känlsan [ångest?] jag hade i kroppen efter att inte ha tränat på ett par dar försvann så fort jag vart klar med träningen o staplade ut från gymmet!

SKÖNT!

Sen följde Carro med på en långrunda med Bounce i det alldeles strålande vädret vi haft idag! Hela Karlskrona får ju en helt annan känsla när solen kommer fram... Till o med människorna hittar ut då! Haha :)
Sen har jag även gjort lite nytta här hemma o tvättat o dammsugit... Disken tar vi en annan dag... ;) O kvällen spenderades i vanlig ordning hos hjärtat med lite mat o chill...
Vad hittar ni på om kvällarna på vardagarna? Är det bara jag som har sån brist på fanatsi att man alltid hamnar i soffan?..

Jag är så förbannat glad att jag kommit igång ordentligt med träningen o fått en riktig rutin på det! Men jag ska erkänna att det är alltid lika tungt att komma tillbaka när man inte tränat på ett tag, i detta fallen sjukdom [IGEN!] men det är bara att bita ihop så är man snart tillbaka där man slutade... :)
Blev otroligt glad när en fin vän [vi ses alldeles för sällan men vi kom överens om att det ska bli ändring på det BUMS!] skrev till mig på Facebook idag att när hon känner sig lite opepp att träna så går hon in på min blogg o lyckas alltid bli lika peppad! Jättekul o höra! :) För jag blir ju lika peppad jag tack vare den komplimangen!

Så tack så hemskt mycket Evelina! <3
Ser verkligen fram emot fikan! :)

Nu är det sleepytime då jag ska upp innan tuppen imorgon som vanligt!
*håller tummarna för snö inatt!* :)


Sov så gått!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar