torsdag 17 februari 2011

Steget före...

...oOoh så skönt!
Idag har jag kört på den gamla vanliga rutinen:
-Morgonpromenad
-Träning
-Eftermiddagspromenad
MEN
Idag ska jag köra ett extra pass på gymmet!! :)
Körde ett konditionspass efter jobbet o ska nu ikväll köra ett styrkepass då det inte blir mer träning denna veckan.

Jobbar länge imorgon o direkt efter jobbet ska vi [Jag, Sessan o Jessica] till Sessans kompis Sara där vi ska ha en riktig tjejkväll med hämtmat från Montmartre o lite olika slags viner för att testa lite... Ska bli så gott!! :)
O sen ska man upp o jobba på lördag igen plus att jag ska stanna kvar efter stängning då vi ska inventera... Alltid härligt med lite extra pengar! ;) Sen vet jag inte alls vad resten av lördagkvällen har att bjuda på! Någon som vill vara nykter med mig?? *pleeeeeease* :P

Jo steget före vart det ja! Oh yes I am! Har gjort alla mina måsten idag o till o med förberett kvällsmaten så att den är klar... Hur skönt är inte det?! :) Städade igår så det är klart inför helgen... Så här effektiv brukar jag inte vara i vanliga fall... Om man ändå kunde få betalt för sånt här... Haha

Snart dags för mellanmål o jag är galet sugen på en smoothie... Eller fruktsallad!! oOoh så gott det hade vart!! Men har inte grejer hemma till det o jag orkar verkligen inte gå till affären... Så effektiv vart jag!.. ;)

3 kommentarer:

  1. Nej inte ska du vara nykter på lördag? ;) Festa med mig :D

    SvaraRadera
  2. Är det så pass??! :P Ingenting är omöjligt men hade helst velat vara nykter en helg.. Haha

    SvaraRadera
  3. Nejnej :D Du kan ta det nästa helg ;) haha

    SvaraRadera