lördag 28 december 2013

Christmas wee(a)k!

 
Trots julveckan så har jag lyckats ta mig bort till Friskis o tränatbra. Däremot så har ju julledigheten ändå gjort sitt o jag hamnar helt klart på minuslistan gällande kosten. Samtidigt känner jag lite whatever då jag ändå tränat på så pass bra som jag gjort. :) Jag får vara lite klen med kosten nu för jag vet att jag kommer ta igen det inom kort sen.. Watch me! ;)
Vilade i torsdags, annars är veckan fullbokad till o med söndag o nästa planerade vilodag blir på nyårsdagen. O anledningen till att det bara blev en vilodag denna veckan är för att jag inte kört några monsterpass. Jag har kört mina tre styrkepass denna veckan o nu i helgen vart det bara gruppass. Idag blev det morgonspinning o imorgon blir det Cirkelgym X. Ska erkänna att det inte vart lätt att ta sig bort till spinningen imorse vid 10 efter muskvällen med Mia o Sofie igår. Det rann ändå ner en flaska rödtjut under kvällens gång.. haha ;) Men med V's ord "Du kommer ju aldrig komma upp imorgon!" som han sa innan vi gick o lade oss igår så vill jag ju visa att han har fel.. Bara därför! Haha ;D
O visst fick han fel! ;)
 
Hela veckans träning lägger jag nog upp imorgon.. :)
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar