lördag 28 december 2013

God fortsättning!


Hoppas ni alla haft en helt underbar o mysig jul. Min vart helt fantastisk!
Inte nog med att jag firade med Victors fina familj o fick en julafton i toppklass utan jag fick mitt livs överraskning.! O jag blir fortfarande helt knäsvag när jag tänker tillbaka på detta ögonblicket som jag kommer att minnas resten av mitt liv.
 
 
När vi alla sitter samlade nöjda o belåtna efter tomtebesök med julklpassutdelning o öppningen av dessa så reser sig Victor upp o börja gå bortåt o jag tänker inte mer på det, han ska väl på toa eller nåt. Haha Men så sätter han på Bruno Mars "Marry me", viket jag inte alls lägger märke till utan det jag uppmärksammas av är att han vill berätta nånting för alla, sedan förtydliga han att han vill fråga mig en sak. Han går mot mig med handen i fickan, tar upp en ask, kommer fram o ställer sig på knä framför mig o ställer frågan som alla tjejer drömmer om att få höra:
Vill du gifta dig med mig?
Jag fick inte fram ett ljud då jag vart så totalt överraskad plus att jag stortjöt men lyckades klämma fram ett ynkligt KLART JAG VILL! som jag menad med hela mitt hjärta. O denna känslostormen blir inte lättare att bearbeta när jag kolla runt i rummet o alla är lika tagna som jag med ögon fyllda av glädjetårar!
Jag fick ett frieri! O jag sa ja! :D 
 
 
Den 24/12 2013 förlovade jag mig med min stora kärlek här i livet o jag kan inte vara lyckligare! Nu är du min för evigt! :)

 
Juldagen vaknar jag sedan upp men vågar inte slå upp ögonen riktigt än, utan det första jag gör är att känna efter om jag verkligen har en ring på fingret. Haha ;) O visst har jag det! Det vart inte bara en dröm! :D

 
Däremot fick jag vakna ur en dröm som fortfarande består.. :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar