torsdag 19 december 2013

Nitton dagars julledighet..

 
...börjar från o med nu...!
 
Min första riktigt lediga jul sedan... Ja, jag vet inte när, kan det vara sedan jag gick gymnasiet?! Tragiskt! :P
Men i år, ja då är det andra bullar. Nu idag har jag haft min allra sista jobbdag för i år o jag har inte min nästa jobbdag förrän nästa år, den 7:e januari för att sätta ett datum. Så nu ska jag njuta av varje minut av min ledighet o bara göra det jag vill, precis när jag vill o hur jag vill. Jag ska träffa alla som jag vill träffa utan någon som helst stress som det annars vart de senaste åren. Nu kommer jag verkligen ha tiden till det o det känns underbart!
Nu har jag julledigt! :)
 
Kvällen firades in med mitt första riktiga styrkepass på gymmet. Jag har fortfarande känningar i ländryggen men inte alls som det har varit. Voltarenen har gjort rena magin! :) Det vart ett ganska lätt benpass som blev gjort utan några som helst avancerade övningar o endast fyra stycken övningar faktiskt. Men låt er inte luras för det, svettig lyckades jag bli ändå! :)
 
Övningar:
 
Sittande bencurl maskin 31,7kg 15-15-15-15-15
Benspark maskin 38,5kg 12-12-12
Benpress 80kg + stång 15-15-15
Sittande vadpress 35kg 15-12-12
 
Det vart det hele! Men jag hoppas på träningsvärk imorgon... ;)
 
 
Här är the shape of the day, ryggen.
Slappis (relax) VS Spännis (flexis)
Lite har jag ju faktiskt där under.. :P
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar