måndag 16 december 2013

Keep calm...


 
Ååååh! Jag blir snart skogstokig! Är det inte det ena som sätter käppar i hjulet så är det det andra! Fan i helvetets jävla skit!
Nu när jag väl blivit helt kry så har jag helt plötsligt fått ont i ländryggen. What the F (!!)  är det frågan om?!.. Ó jag har absolut inte gjort nånting... Typ.. Eller i alla fall ingenting som påverkar ryggen såhär.. Det är bara så tråkigt när man försöker komma igång igen o den där uppförsbacken bara blir brantare o brantare. Snart är det väl ett rakt stup..
 
Ikväll skulle vi äntligen gå på boxen som vi avbokade för någon vecka sedan men det skulle bara inte gå med denna ryggen idag. Så jag tänkte köra ett lättare benpass. Inga konstiga övningar som belastar ryggen nåt speciellt utan de enklaste övningarna man kan tänka sig. Men inte ens det funkade. Efter två reps på en fjäderlätt vikt i sittande bencurlen va det bara att inse att det inte skulle gå att fortsätta utan att ryggen tog ännu mer stryk. Två minuter kanske jag vart på gymmet ikväll o det kändes jättelustigt att gå in o sedan vända o gå hem..
 
Ni får ursäkta men mina mungipor hänger mer neråt än uppåt just nu. Over and out.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar