onsdag 11 december 2013

En alldeles lysande..

 
Frånvaro!
Jag vet... O det är på grund av min dator som är helt knäpp.. Får ingen bild utan att starta den i felsäkert läge o när jag gör det gör datorn en resa tillbaka till dåtiden, sisådär 90-talet någon gång kanske o ikonerna är enorma! Perfekt för min illa syn kanske.. Haha ;)
Jag veeeet Fia, jag är världens ointresserade varelse när det gäller krångel med datorer, därför följer den med mig till dig på lördag! Puss! ;)
 
 
Annars då? Jovars, bilden ovan är typ jag på morgonkvisten nu för tiden. Haha :) Har haft äckligt svårt för att stiga upp på morgonpromenaderna nu sedan jag blev så dålig med vinterkräksjukan. Ligger kvar i sängen till 08.45 ungefär o cyklar hemifrån till jobbet vid 09.15. Inte illa för en madame, jag vet! ;) Men ändå... Skärpning fröken! Nu är det bara ren o skär lathet som har kommit på ett tillfälligt besök...
 
Igår blev förresten premiärpasset efter sjukan. Har dragit ut på det i två dagar.. Latheten återkommer även här. Fast det är mer att man få känna på att man inte är där man slutade utan att man har sjunkit. Rejält. Men igår tog jag tag i saken o körde ett pass Cirkelfys tillsammans med Mia. Inte det bästa passet vi gjort, men vi gjorde det!
O desto bättre gjorde vi ifrån oss ikväll tycker jag. Vi körde ett rent styrkepass rygg, o jag lade även till lite biceps.
 
Övningar:
Chins i maskin 45:an 8-6-6
Stående rodd maskin 25kg 12-12-12
Enarmsrodd med kettlebell 12kg 12-12-12
Bicepscurl skivstång 17,5kg 10-8-8
Sittande rodd 6:an 12-12-12
Bicepscurl stång Cable 5:an 8-8-8
Latsdrag 8:an 12-12-12
 
O Mia, jag fick en uppenbarelse när jag stod i duschen! Jag får nästan alltid mina bästa ideér i duschen.. Haha :) Vårt symtom med gottet, eller syndrom är väl mer korrekt! ;) Vi bulkar ju... O bygger muskler! ;D Att vi inte tänkte på det! Hahaha ^^
Nä, nu skärper vi oss fröken löken! :) Imorgon... ;)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar