måndag 23 december 2013

No more...

 
Voltaren! Woohooo!!
 
Idag körde jag första träningspasset helt utan Voltaren o det gick alldeles strålande. Funkade till o med att köra marklyft!
Yippie-kay-yeey mother f****r! ;D
 
Övningar:
 
SUMOSQUATS kettlebell 12kg 12 16kg 12-12
MARKLYFT kettlebell 24kg 12 32kg 12-12
RAKA MARKLYFT 30kg + stång 12-12-12
LÅRCURL pilatesboll 12-12-12
VADPRESS 35kg 12-12-12
 
Hade kanske kunnat köra någon mer övning men det hanns inte med då jag även körde en timmes IW-pass efter styrkan. :) Bästa sättet att kickstarta min dag på! :)
 
Briljerar med att visa upp min enda smilegrop då jag är så nöjd över dagens pass. Tänk vad man uppskattar att känna sig hel o krya i kroppen utan några baciller eller ömmande skavanker när man nu fått känna på det i ett par veckor i följd nu. Tackar vet jag till livet! :)
 

1 kommentar: