söndag 29 december 2013

"Här kommer alla känslorna på en o samma gång..."

 
Håll käften Gessle!
J-a skitlåt...
 
 
Nej, förlåt.. Ska inte ta ut min frustrationdig.. Är ju knappast ditt fel att din låt beskriver kortfattat mitt träningspass idag! Haha ;) Ett Cirkelgym X-pass avklarat o trots att jag till största delen är grymt besviken så fick jag ändå passet gjort. Så jag är inte helt förlorad eller körd i botten.. Än finns det hopp! ;) Haha :P
 
 
Men preciiiis så här kändes det idag. Som en liten betonggris som vart med i Biggest loser o till o med gav upp emellanåt. Stannade upp ett par sekunder för att hämta andan flera gånger under passet men då när det är som värst o den där lilla förbannade psykdjävulen på axeln som säger åt en att lägga ner, ge upp, du klara inte mer klenis. Ja då vet jag att jag klarar lite till! Oftast sitter det bara i skallen.. Men idag är den bittra sanningen att mitt julfirande sakta men säkert format denna lilla julegrisen.. ;)
 
Passet vart tyngre än vanligt men tills nästa gång ska det bli en klar förbättring, för det går ganska snabbt bara man vill! :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar