onsdag 11 juli 2012

50/50

Halva veckan har gått o nu är det bara halva veckan kvar, jobbdagarna då. :)
Sen börjar min s e m e s t e r ! ;)



Onsdag idag o som vanligt ju nämre fredag vi kommer ju tröttare är jag på morgonkvisten o morgonpromenaden i morse kändes det som att jag halvt gick i sömnen! Haha
Vart i o för sig uppe lite sent igår kväll för att vara jag o speciellt efter att ha vart uppe sen kl 06. Men jag sover i snitt inte mer än 5-6h per natt (ibland ännu mindre!) i veckorna så egentligen är det ju inte så konstigt att mitt mellannamn är sömntutan på helgerna o när man väl är ledig.. Har ju lite att ta igen! :P



Jag har sagt det förr men det är värt att nämna igen. Denna underbart goda frukosten med vaniljkesokesella toppad med frysta bär, en härlig blandning nötter o på topparnas topp kokosflingor. Blir lite som risifrutti fast såå mycket nyttigare o bättre för dig. O det gillar vi! :)  Sen blir man rejält mätt på det också som man står sig på ett bra tag! :) Jag kokade även två ägg som åts vid sidan av för lite extra protein.. :)

Sneak peak..


Önskade mig tacos igår till middag ikväll o min önskning gick i genom så det enda jag sitter o längtar till just nu (borsett från semestern ;)) är att bli färdigjobbad, få träningen överstökad, hem o duscha o sen slänga mig i soffan med tallriken överfull av tacos! :D



3 kommentarer:

  1. Det är min favvofrulle också! :) Fast jag blandar mestadels med päron :) Jag skulle kunna leva på keso och vaniljkesella!

    SvaraRadera
    Svar
    1. oOoh päron borde jag testa! Har typ "glömt bort" vilka frukter som finns då det vart så längesen jag åt det, speciellt päron! Hahaha Man är ju som man är.. ;)

      Ett tips är att istället för färdig vaniljkessela blanda vanlig naturell kesella+lätt vaniljyoggie+lite (äkta!)vaniljpulver så spara du in lite både på kalorierna o kolisarna, två flugor i en smäll! :D

      Radera
  2. Oh bra tips! Det ska jag testa! Ja det finns massa goda frukter nu att frossa i ;)

    SvaraRadera