fredag 6 juli 2012

Pest eller kolera

MÅN: Morgonpromenad.Vila! (halsont!)
TIS: Vila! Sjuk
ONS: Vila! Sjuk
TORS: Vila! Sjuk
FRE: Vila!
LÖR:Vila!
SÖN: Vila!

En helt värdelös o poänglös vecka på träningsfronten tack vare sjukstuga från tis-tors o jag väljer att vila resten av veckan för att vänta ut sjukan helt o hållet. Vill inte ge mig på träningen för tidigt för att sedan snubbla tillbaka tre steg o börja på noll igen.. På måndag kör vi så det ryker o jag längtar längtar längtar!! :)

I såna här lägen när man inte kan/får träna försöker jag fokusera på vad jag har uppnått. Kollar tillbaka på gamla bilder o jämför o det är det grymmaste för motivationen!

Bilden till vänster är från min o bästis resa till Turkiet för ett år sedan o till höger är i dagsläget.


Ska jobba idag vilket känns otroligt skönt, känner mig bara lite rosslig i halsen nu, mer som en förkylning.. Ska änådå bli skönt att komma ut i världen igen! Haha
Helgen kommer spenderas i Karlskrona med bästis o vänner med god mat o dryck då vi ska börja kvällen på Stars and Stripes innan vi fortsätter hos S o T. Ska bli såå kul! :)

2 kommentarer:

  1. Vad var det för hårfärg du använde nu då? ^.~ Och satan i gatan vilket bra jobb du gjort! :D Pepp!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ooopsie!! Sorry! Skyller på mitt guldfiskminne.. ;) Det är Schwarskopf Brilliance Dark Brown ^^
      O tusen tack!! :))

      Radera