söndag 15 juli 2012

Dagen D

Födelsedagen 14/7
27-årsdagen


Men först vill jag bara dela med mig av att vi går mot ljusare tider!

Nästa gång är blondie back! ;D
Är så super freaking toknöjd!! TACK fina Mia! :)




Födelsedagsbarnet outfit



Mysigaste födelsedagen på väldigt länge faktiskt. Grillning med god dricka, tårta, presenter (som jag motvilligt fick men ack så perfekta! :)) o helt fantastiskt sällskap. Presenterade pappa för V's föräldrar o det gick galant, trodde inget annat men visst vart det lite pirrigt! ;) Jag kände mig verkligen som födelsedagsbarnet.. :)
Tack snälla för uppvakntingen!
 
 
 
Blev spontanbakning idag o resultatet vart något av det godaste mina smaklökar har fått uppleva! Haha
 
Kladdkaka med chokladkolatopping.
 
Kladdigt, segt, chokladigt -I'm in heaven! ;)
Bästa betyg av V också.. Ännu bättre! Haha ;) Nu blir det tvärs över gården för kvallehäng med Fia medans mannen är ute med grabbarna grus.
Myssöndag!  

8 kommentarer:

  1. Nämen, ska du bli blond igen? :) *hoppas hoppas* ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yepp, blondierötternas återkomst! ;) haha

      Radera
  2. GOTT! Blir det blond/blond då eller?! Du var ju grymt fin i de! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mjooo ska försöka få det ungefär så, men kanske inte lika mycket åt det "gula" hållet.. :) Får se hur slutresultatet blir! :D

      Radera
  3. Ingen "hemmafärgad" känsla à la gult då med andra ord? ^^, Ska bli spännande att se hur det blir sen. :) Kanske man får lite inspiration till hösten! ;) btw, vart har du köpt det snygga vita linnet med knappar...?

    SvaraRadera
    Svar
    1. För en gångs skull har jag lärt mig av mina misstag! Haha ;D
      Linnet är från Cubus, köpte det förra sommaren tror jag.. :)

      Radera
  4. Chokladtårtan ser ljuvlig ut! Åh, var hittade du receptet? ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är bara vanlig kladdkaka med "5-minuters chokladkola" på! :)

      Radera