tisdag 10 juli 2012

Two days...

...vart det som behövdes!




Efter två dagars träning känner jag sakta men säkert den där underbara känslan smyga sig på o jag freaking love it! Trodde det skulle ta betydligt längre tid med tanke på att det är veckan from hell, veckan innan tjejveckan..
Fast för en gångs skull känner jag mig inte det minsta fluffiduff, trots 1,5 veckas svullande av både det ena o det andra. O cravings, vad är det?
Om det ändå kunde vara så här varje gång! Haha ;D
Fast en viss craving har jag faktiskt men inte alls åt det söta chokladiga godis-hållet utan på riktigt god mat. Hemmagjorda hamburgare, V goda fiskgratäng, tacos, grillat kött, grillat över huvudet taget..
Nom nom nom!


Ska önska mig tacos imorgon.. ;) Perfekt avslut på en jobbdag till 18, direkt till Friskis för träningsdate med Mia o avslutar med ett intensiv-grupp-pass o så hem på lite god tacos.. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar