måndag 2 juli 2012

Bortskänkes!

Min hals!
"Årsmodell-85, perfekt yttre o välskött genom åren. Något defekt i motorn, rostig på höger sida men inga problem för den vana. Skänkes nu bort pga tidsbristett svalnande intresse då träningen kommer först."

Ny vecka o t r ä n i n g s s t o p !
Lite sad-faces idag då jag bokat spinning-puls ikväll som jag får avboka tack vare den föbannade halsen! Det roligaste passet ever (tur det inte vart Börjes pass, då hade jag väl börjat snyfta! Haha) o det enda som jag kan denna veckan så blir det att man får hoppa av.. Ofrivilligt!
Världen är orättvis ibland...
O morgonpromenaden är inte ens värd att nämna då jag hade så fruktansvärt ont i benhinnorna från första steget vid starten till sista steget upp till lägenheten... -Pust!-



Blir hem o kurera mig efter jobbet o hoppas på att det onda försvinner snabbare än kvickt!
Har ju liksom redan träningsabstinens efter en helg i godis- o glassens tecken!
Den planerade fikan med Fia blir iallafall av så den ser jag fram emot big time då det känns som evigheter sedan som vi bara umgicks! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar