onsdag 4 juli 2012

Myror i brallan-syndrome

Halscrap!


Måndagens halsont o ofrivilliga vila kryddades igår med feber o sjukanmälan!.. Har nu legat hemma sjuk i två dagar o ingen träning alls (än så länge!) denna veckan!
Halsont o feber=träningsförbud
Är sådär löjligt tacksam att jag har V när man mår som en liten pissmyra som skämmer bort en med glass o framförallt omtanke.. Vad hade jag gjort utan dig? Love!
Får se hur det känns ikväll annars blir det en extra dag hemma även imorgon för säkerhetsskull..
Perfekt tajming att bli sjuk efter fettishelgen med massa gotte som lyckats trigga igång kroppen lite extra för träningsveckan.. Haha

Jämför dagen till ära som godisregnet ägde rum o ett par dar efteråt.. Vilket skillnad! Haha
Det mesta är ju vätska som kroppen samlat på sig men ändå..


Har sån abstinens efter att få träna nu. Räcker bara med att få röra på sig..  Det saknas mig verkligen! Längtar till att känna mig så där ordentligt trött o stum i kroppen som man känner sig efter ett top notch-pass. Nu känner jag mig bara totalt däckad o ostabil i kroppen o seg som kola i knoppen..

Ska hitta tillbaka till denna känslan jag hade här så snart kroppen är helt återställd.

Jag kommer igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar