måndag 9 juli 2012

Heltid

Denna veckan börjar jag mitt vickheltid på jobbet. Mjukstartar med denna veckan innan min två veckors semester börjar ;) sen kör vi resten av sommaren.
Cashing cashing!!
Bara några dagar kvar nu till Mallis med älsklingen ju!! Iiiiiii!! Ja jag har resfeber..
Fick jag så fort vi bokade resan! Haha ;D


En vecka full med jobb o även fullproppad med rolig träning! Wiieee!! Äntligen!! ^^
Det är dags att klättra upp mot toppen igen efter en hel veckas vila. Ska åt den där känslan nu! >< Igen... ;)

Blir två planerade grupp-pass denna veckan utöver styrkan o konditionen. Ett grupp intensivpass som Mia efter lite övertalning så gärna vill följa med påonsdag! Thihi ;)
Jag börja fatta vinken med smeknamnen nu.. Sadist, Rambo, Hitler, Gull-Hitler när jag är lite extra snäll.. ;) Haha Denna underbara donnan! :)

O på torsdag ska jag testa något nytt, spinning-kombi/skivstång. Ett pass som är 1,5h långt så kommer nog bara köra det den dagen. Fast fick boka reservhåll tummarna att man kommer med!
Men så kom jag på nu att jag vill ju springa milen också! Hm.. Vart o när ska vi klämma in den?.. Tråkigt (märk d å l i g t ! ! ) att gymmet stänger klockan 13fredagar numera under sommaren. Klockan ett liksom!.. Minus poäng Friskis.. Minuspoäng..
Men blir inte spinning-kombi/skivstången av så får det bli milen istället. Så enkelt vart det! ;)
Fast jag vill ju fortfarande testa crossfit något så fruktansvärt mycket o det vart ju på lördagar de hade introduktionspass kl.10!.. Miiiiiaaaaaa?! ;D


Planering mina vänner, utan mina skissa o gissa teckningarveckoscheman träningen vecka ut o vecka in, en vecka i taget så hade jag lätt kunnat komma med någon sneaky bortförklaring "jag ska bara.." Men nu finns det där svart på vitt, hela veckan framåt planerad dag för dag som ska checkas av.
Check
Check
Check


O det finns ingen plats för dåliga ursäkter till varför jag inte ska lyckas stryka day by day o vara sådär löjligt nöjd som man kan vara ibland. Fast jag är det ganska ofta!.. Nöjd alltså! :)


Är du nöjd? Ja/nej?
Om ja -Good for you! :D
Om nej -Varför ser du inte till att göra den där lilla förändringen o blir det då? :)
Dum fråga dumt svar, fast detta är ju ingen dum fråga men kom inte med några dumma bortförklaringar för det.. ;)



"I'm Starting With The Man In The Mirror
I'm Asking Him To Change His Ways
And No Message Could Have Been Any Clearer
If You Wanna Make The World A Better Place
Take A Look At Yourself, And Then Make A Change"

2 kommentarer:

  1. Crossfit är sjukt kul, men asjobbigt ;) Har dem sådana pass på friskis?! Avundsjuk jag blir!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har hört en massa om det o att det är så galet jobbigt men kul!! Me likie like!! ;D
      Nää det är inte Friskis som har det utan det är något helt eget, Crossfit Kalmar heter dom. :) MÅSTE testas! :D

      Radera