torsdag 12 juli 2012

Guess what?!

It's time for a change!
En ytterst pytteliten sådan


fredag efter jobbet blir det att köra mot salong Hårtrollet o hälsa på Mia som ska slinga håret på mig. Fick ett infall för ett par dagar sen att "nä nu vill jag ha det liiiiite ljusare... igen..." Haha Alltså jag är ju helt hopplös när det gäller mitt hår.. Blond-mörk-orange(mitt misslyckade försök att gå från mörk till blond på egen hand!)-blond-mörk-slingat.. Bara rödtotten som saknas så har jag testat allt! ;D
O detta ska jag få av V i födelsedagspresent! Thanks babe! :)) Perfekt att skämmas bort lite på den planerade vilodagen o för att fira sista jobbdagentvå hela veckor framöver.. :)


Den efterlängtade tacosen igår vart det ja.. O hungrig som en varg o javisst, jag åt upp varendaste litet majskorn på tallriken! ^^


Gårdagens träning vart sådär faktiskt. Eller ja styrkan gick helt excellent o träningsvärken sitter i ryggen o magen precis där jag ville ha den! Men det där intensivpasset vart riktigt tungt o kanske inte bästa planeringen att välja just det passet när man jobbat 9-18, åt senaste mellanmålet bestående av en proteinbar + en banan vid 15.30, köra ett hårt styrkepass o en hel timmes grupp intensiv-pass som avslut. Svettades som en gris gjorde jag också!.. Nja.. Det gick sådär.. Tyckte inte det vart så jättekul heller o jag har verkligen fått mersmak av spinning, IW o Cirkelfys så jag vart lite svårflörtad. ;) De är ju de roligaste passen som finns! :)


Jag står fortfarande som reserv på dagens spinning-kombi/skivstångspass o reservbokade mig även på IW. Med två reservplatser dubblar man iallafall chansen att komma med!
Positive spirit! ;)
Blir det inget grupp-pass så får det bli Plan B: Löpbandet. Finns en liten chans också att jag kör ett renodlat axelpass då jag har svårt att låta bli.. ;)



"Revenge of the Fallen"
Bob.. (a.k.a. bulan längst ner på magen, putet) som vart långledig har gjort en liten comeback men jag ska se till att han tar semester snart igen för han ska puts v.ä.c.k.!
Inte en chans att den får komma tillbaka på heltid... Näääääveeeeer!! ;D

2 kommentarer:

  1. Har du bra tips för att få bort 'bulan'? Har också problem med den. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kost+styrketräning+kondition=Kaboooom!! Den magiska ekvationen! :D

      Radera