måndag 16 juli 2012

Beach 2012

Mitt livs form...
Befinner jag mig i nu, sommaren 2012.
För en gångs skull kan jag säga "Beach 2012, here I come!" o verkligen mena det! Känns overkligt..

Trots putande mage, lite mer än vanligt ;) pga tjejveckan, lingonveckan, indianernas krig i dalen.. Haha, är jag nöjd med min form.


Jag gör det som är en oskriven regel i detta avlånga land o bryter den genom att ge mig själv cred o beröm. Berömma sig själv brukar inte vara särskilt populärt blanda alla medelSvenssons som nu kommer stämpla mig som egoist o egenkär men när man når sina personliga uppsatta mål så måste man väl låta sig få ge sig själv en klapp på axeln? Inga konstigheter tycker jag.. Så länge det inte går till en överdrift såklart! :)



Min första semesterdag idag o känslan är obeskrivlig! Haha Så sjukt jäkla underbart att bara få känna sig ledig o bara vara. Även om det är lite motsatsen nu då vi åker mot playan imorgon o det ska packas o donas ikväll.. Fast det är i o för sig bara kul! :) Packningslistan ska skrivas o det är nåt av det roligaste jag vet! Haha ^^



Rensade min "garderob" (två svarta sopsäckar...) som befunnit sig på vinden pga platsbrist i lägenheten (håll inte andan tjejer, jag överlever.. ;)) Här är klänningar som jag aldrig har använt, på vissa hänger till o med lappen kvar! oOops!.. ;) Är det någon som skulle falla er i smaken så tveka inte att höra av er så kan den bli din för en billig peng! Alla klänningar är i stl. 36, UK10, small eller S/M.
Need some space.. :)


1. Gina Tricot, Beige klänning m brunt tyll stl 36,  
2. Club L, Gammelrosa spetsklänning stl 10 (Nelly.com) 
3. Elise Ryan, svart sidenfodral, tyll fram med stenar stl 10 (Nelly.com)

4. Elise Ryan, grön/beige (mer åt det ljusa mossgröna hållet) m stenar framtill stl 10 (Nelly.com)
5. Love, svart fodral i stretschigt tyg med arm i svart chiffong med sidenmudd stl S (Nelly.com)
6. Club L, marinblå "babydoll" med "flärpar" på axlar, ej avtagbara stl S/M (Nelly.com)

7. Rare fashion, röd kort-kort bandeau med grov dragkedja baktill stl 10 (Nelly.com)
8. Rare fashion, blommig sidenfodral m rynk vid ena sidan stl 10 (Nelly.com)


Vad tyckte jag nu då om dagens HIT-pass?
H.igh I.ntense T.raining
Låter beteckningen tala för sig.. ;)
Höll bara på att kräkas en gång.. Haha ;) Vart liksom redan dyngsur av svett bara av uppvärmningen! Men jättekul pass o thank God att Julia a.k.a my wingman, lyckades på en plats på passet för support o stöd! :D

4 kommentarer:

  1. Så jäkla snygg du är! Tycker verkligen du ska klappa dig på axeln och vara stolt! :-* //Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket finaste Jenny! *smack!*

      Radera
  2. Tycker också att du förtjänar all beröm. Klart man måste kunna vara stolt över allt man åstakommit. ALLA borde få uppleva den känslan. Och du ÄR supersnygg!!

    SvaraRadera