tisdag 17 juli 2012

Gone fishing!

Morgonscenario på Lagmansgatan:

V ligger o sover efter att jag har smygit utmorgonpromenad i ottan då jag ändå inte kunde sova, resfeber liksom... :) Efter en god frukost tippar jag på tårna mot min garberob som är stationerad precis utanför sovrumsdörren när plötsligt den sovande björnen vrålar:
-Josse?! vad gör du??
(Jag) -Jag ska träna (??)..
(V) -Meh va f-n, klockan är S J U ? !
-tyst...-
So what tänker jag o ber V snällt somna om... Haha
Man har då aldrig tråkigt med denna månniskan.. ;)




Veckoresumé:

MÅN: Morgonpromenad. HIT-pass + kondition crosstrainer 30min backintervall
TIS: Morgonpromenad. Styrka helkropp + kondition crosstrainer 30min backintervall
ONS: Vila! S
TORS: Vila!E
FRE: Vila!M
LÖR: Vila!E
SÖN: Vila!S
(MÅN: Vila!T
(TIS: Vila!E
(ONS: Vila!R
!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar