onsdag 25 juli 2012

Semester

Home sweet home


Efter en helt underbar veckaMallis med mitt hjärta med mycket sol, stek, bad, förutom den där mulna skitdagen, ätit fin mat, druckit gott vin, paraplydrinkar o bara skämt bort oss så är det ändå lite skönt att vara tillbaka på hemmaplan.



Borta bra men hemma bäst...
 ...sägs det ju o visst är det alltid skönt att komma hem till ens egna. Vår lägenhet, vår säng, min kudde! Jag sov som en Gud i natt! Haha
Tack finaste för en helt fantastisk resa med dig! Kan bara säga att du växt i mina ögon o det finns ingen varelse i denna värld som jag älskar så mycket som dig!



Första kvällen hemma Lagmans spenderades i soffan med nygjorda kantarellmackor som mästerkocken bjöd på.. :) Vissa har det bra.. ;)


Före- & efter en veckaMallis fullproppad med god mat, vin o andra sötsaker.
Kroppen har klarat det bra ändå tycker jag.. Med tanke på hur mycket skit jag faktiskt ätit! Men som jag längtar till mitt gym o min träning!! ><
Första bokade passet redan nu faktiskt o då blir det spinning.. Wiieee!! :D
Dags att trampa bort mot Friskis! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar