tisdag 4 september 2012

Bästishelg o skolstart



Vilken fantastisk helg det har vart med bästis på besök! Det har kramats, pratats, skrattats, dansats o trillats!.. Haha Borde ha alkolås cykelskrället!! ;D
Har vart en rolig helg trots jobb fredag o lördag o baksmällan från HELL i söndags.. "Jag-ska-aldrig-mer-dricka-momentet" hänger fortfarande kvar.. Haha Då har det vart hårt! ;)
Tack Carro o Fia! :)

Första skoldagen igår o jag vart faktiskt jättenervös! Haha Men gick o tränade morgonen vilket också lugnande mig lite.. Träning är fasiken bra mot allt! Framför allt mot stress när det gäller mig.. Blev lite styrka på gymmet innan ett IW-pass. Skön kickstart på morgonen vilket också lugnade mig inför skolan o när jag väl kom dit o hittade rätt på först försöket lade sig nerverna direkt.. Vad mesig man är egentligen! Eller jag då! Thihi ;)


  
Är inne på andra veckan då jag tränar tungt! Högst 6-8 reps/set o det låter kanske omöjligt men det känns i kroppen! Haha Lucky me? :)
 
Men jag känner mig otroligt lost när det gäller skolan alltså! Inte valet i sig utan för att jag inte vet nånting. Verkligen ALLT är nytt! Jag vill bara komma igång, få in rutinerna o studietekniken o få det att rulla på med vardagen hand i hand. Det kommer väl.. Som småningom.. ;)

Redo för första dagen i skolan! ^^

Nu vet förresten alla som jag vill ska veta om den där kommande förändringen som komma skall. Vet inte varför men det kändes extra viktigt att berätta det för Carro. O som hon sa så vart det väntat då jag pratat om det så pass länge även om hennes första reaktion verkade lite chockad?.. Detta är liksom ingen fix idé som jag kom på igår utan detta är nåt som jag tänkt på i flera år. O det är väl Carro som fått stå ut med tjatet, gnället o till o med tårarna. Vart också lite överraskad att alla är så stöttande, eller nästan alla vilket jag också accepterar då man får tycka olika. Men jag hoppas på att denna också kan acceptera min åsikt o mitt val o förhoppningsvis få förståelse i sinom tid. O jag tycker personligen det känns overkligt att det kommer bli av.. O jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska skylta med det här eller inte..

2 kommentarer:

  1. Wow! Vilka axlar!!

    När alla ser hur bra DU mår och faktiskt se att du är samma människa kommer allt lösa sig :) Kramar!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla!! :)

      Jag har fått mer stöd o support än väntat faktiskt o det värmer nåt så otroligt mycket! <3

      Radera