tisdag 25 september 2012

Det är något magiskt

 
Med lönedagen!
 
Lite overkill-bild.. Haha
 
 
Man blir sådär lite extra pirrig i kroppen o jag är överlycklig över att få en lön som man faktiskt klarar sig på istället för att leva på V som jag fått göra heeeeeela denna månaden tack vare min två veckors obetalda semester i juli! Det är det värsta jag vet!!
Men nu har jag betalat tillbaka nästan allt som jag lånat o det känns så där oförskämt bra!
Till o med efter att ha betalat räkningarna.. :)
Good for me!
 
Är man knäpp om man ser fram emot storhandlingen som komma skall ikväll efter jobbet? Haha ;) Det ekar bokstavligen talat i både kyl o frys hos oss så nu ska det laddas upp igen! :)
 
Då man är själv hemma ikvällhjärtat är iväg o spelar bortamatch så ska jag när jag är färdig med allt mysa ner mig i soffan under filten med en påse naturgodis o bara vara. Ha ju en ny storfavorit nämligen wasabinötter!! Kanske inte det nyttigaste men what the heck! Smarrigt o starkt är det iallafall! :) Men det viktigaste är kombon av wasabinötter o cashewnötter, en av varje ska det va så kittla det gott i smaklökarna! :)
Som jag säger för jämnan, man måste unna sig så länge det inte är varje dag! :) Jag tycker det kan vara lite svårt att hålla uppe motivationen med träningen annars.. O den är det ju inget fel på ni som känner mig! ;)
 
 
 
 
Dagen känns annars lite långdragen men det är ju så det bruka vara när man vill att nånting ska ske nu! Som just nu idag vill jag bara sluta jobba, åka o storhandla, diska o ta på mig myskläderna. Fast samtidigt så längtar jag inte då jag vet att jag är själv hemma hela kvällen.. Haha :)
 
Min dag började annars på topp med världens gulligatse sms-konversation med J, min goaste gamla kollega från Systembolaget o som jag saknar denna pinglan! O vi ses på tok för sällan!.. Men att hon är en sann vän hoppas jag att hon vet o att hon är en av mina absolut finaste vänner jag har!
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar