fredag 14 september 2012

Worki'n

VS school



visst går det men har inte riktigt fått rutin på det ännu. Min andra vecka nu o Sthlm-vistelsen rörde till det lite. Eller nej det gjorde det inte nu ljuger jag lite.. Men dock så är jag sjukt galet trött efter Sthlm-vistelsen, det är helt sanning! ;D
Vart två dagars funny bunny o Nickelback vart riktigt bra. Tråkigt att inte tidningarna/recensenterna tyckte detsamma. Pessimisterna! ;)  



Vart en lång dag igår då vi strosade på stan o åkte hem med tåget strax innan 18-tiden, hemma efter 23 o bums i säng o jag hade lugnt kunnat sova ett par timmar till imorse, utan problem!
Hoppade morgonpromenaden med andra ord... ;)


Vart en fredag idag med full rulle trots allt då jag jobbar splittpass idag pga skolan. Jobb 8-12.30, skola 13-16, back to work 16.45-21... Bara sju arbetsdagar på raken kvar nu sen tar jag min förtjänta helg! Woohooo!


Ja att jag ibland önskar att dygnet kunde ha lite fler timmar än dessa fjuttiga 24 är inget nytt! :)
Men imorgon blir det återigen gymmet igen innan jobbet o jag längtar faktiskt. Tre dagars vila har gjort sitt! I´m on! :D

Som ni märker så hinns det inte med mycket bloggande, inte för att jag vart någon storbloggare men jag gör det när det finns tid för det helt enkelt.. Mycket att prioritera nu bara! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar