söndag 23 september 2012

Update V.38

Träningsresumé V.38:

MÅN: Morgonpromenad. Styrka rygg/biceps + 1h Cirkelfys
TIS: Morgonpromenad. Styrka ben/rumpa + kondition crosstrainer 30min backintervall
ONS: Morgonpromenad. Styrka triceps/axlar + 1h Spinningpass
TORS: Morgonpromenad. Vila!
FRE: Morgonpromenad. Styrka rygg/biceps + kondition crosstrainer 30min backintervall
LÖR: Morgonpromenad. Styrka ben/rumpa + 1h IW
SÖN: Vila! Morgonpromenad + Inomhuslöpning 10km
 
Ja det blev som jag trodde idag! Alldeles för pigg för vilodag så vi skippade den idag helt enkelt. Bonusträning kan vi väl kalla det! :) Morgonpromenad gick jag strax innan kl.10 o sedan vart det milen avklarad på löpbandetFriskis! De öppnar ju inte förrän 11söndagar.. Är lite extra mör i benen nu o det känns extra bra då jag ska sitta med skolan hela dagenV ändå har träningsmatch. Helgen har annars vart underbar o jag har verkligen njutigt till fullo av ledigheten o att kunna sova ut! Imorgon är en ny vecka o det är en ny vecka som jag verkligen ser fram emot! Jobb, plugg, träning, lön, träffa vänner, after work! Yeey!! :D
 
Men än är inte helgen över o jag ska passa på att njuta ut den till fullo! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar