måndag 24 september 2012

Nya härliga efterlängtade veckan är här!

 
O visst vart det precis lika tungt som vanligt att rulla ut från sängen när alarmet ringde vid 06 (är ju ändå måndag!) men jag vaknar ju till ganska kvickt så snart jag börja röra på mig.. :)
Morgonpromenaden börja bli riktigt mörk nu o egentligen hade jag kunnat börja används reflexvästen redan nu men jag väntar liiiite till. Blir ljust ganska snart ändå! :)

 
Vart på gymmet innan 07 imorse o jag måste vart lite lost i skallen idag då jag mycket väl visste att axlar o triceps skulle få sig en omgång men ändå kör jag ett grymt pass axlar o biceps! Alltså inte triceps! Haha Kortslutning i hjärnan.. :) Men men, då får det helt enkelt bli triceps imorgon!
Tro inte att du kommer undan.. ;)
Missade dock V imorse så det blev inget hej då, ha en bra dag där inte.. Gulle han som ringde nu o kollade om jag lever då vi inte setts! Haha :)

Har redan klarat av en del plugg idag. Hälsovetenskap. Men kemin får följa med till jobbet, precis som vanligt! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar