tisdag 18 september 2012

Följer punkt o pricka!

Ooh vad skönt!

Igår fick jag lite extratid över då jag fick gå ett par timmar tidigare från jobbet då det vart cooooollugnt o jag hann äntligen ikapp schemat i skolan! Låg inte så värst mycket efter men man ska ju förstå det också, det är en fördel.. Haha
O kemin, jaa den är riktigt tuff för mig men det är bara att nöta o nöta o nöta o nöta o till slut så borde det väl fastna? Bara att kämpa på!
Satt som sagt hela eftermiddagen igår o när jag till slut trodde att polletten trillade ner o jag gav mig på ett quiz o fick 5 rätt av 13 så.. Tjii fick jag!! Haha Men som sagt, jag är inte den som ger upp i första taget! :) Igår tyckte jag till o med att det vart lite kul så vi kan ju hoppas att jag fortsätter tycka så för då brukar det också gå något lättare.. :)

Gav mig sen en välförtjänt pause i cyklade till gymmet (jag veeeet, det är typ hundra meter.. Haha) så det blev först ett styrkepass biceps/rygg o sen ett pass cirkelfys.
O idag har jag en träningsvärk både från tricepspasset från i söndags o nu bicepspasset från igår.
Jag är mör! :)

 
Ombytt o klar efter morgonpromenaden! Off we go till gymmet! :D

O imorse vart det benens tur på gymmet efter en ganska så trött morgonpromenad o jag har fortfarande en helt galen träningsvärk efter lördagens benpass! Haha
Got to love it!
Men det gjorde nästan på gränsen till ont när jag gav mig på den liggande bencurlenträningsvärkenframsida ben squeezades ihop hårt mot underlaget som en juicepress så vart tvungen att lättavikten! Haha :)
Körde faktiskt enbart maskiner idag då jag fortfarande vart så skakis i benen efter tidigare benpass. Brukar annars i stort sett bara köra med fria vikter då det är det som är det absolut bästa då man även blandar in lite andra muskelgrupper o framför allt hållningen! Finns inte hållningen där så kan det bli så felfel o kan till o med leda till skada.
Tänk på det!

Svettig o klassiska tomatoeface efter dagens träning! :)


Alltså min älskling är för skön.. Haha
Häromkvällen i söndags när han köpt hem godis o glass till min ära (o det tackar vi för!! ^^) o efter att ha smaskat både på glass o godis o jag reser mig från soffan så försöker V vifta bort nånting från mitt baksida lår.
Det vart en cellulit... Hahaha
Tack för det o det kändes ju verkligen skitbra efter att ha tryckt massa onyttigt! Haha Fast jag kunde knappast bry mig mindre.. Jag har liksom accepterat att de finns där. För ett par år sedan så skulle jag ha tyckte att det vart det fulaste som fanns o skulle gjort allt för att dölja o det vart shorts på beachen som gällde o visst är det inte vackert men är det så farligt då? I stort sett alla har det i olika mängder o utformanden. En liten minigrop!.. Njaa, knappast värt att lägga nån energi på! En fördel är ju att de minskat tack vare träningen! :)
Jag tog absolut inte illa vid mig fast han vägde upp detta igår när han så fint sa:
"Du är det bästa som hänt mig...Någonsin!.."
smälte jag lite o kände bara att jag har det så j-a bra!

Idag är det enklaste enklaste, svarta byxor med en tishe med tryck! Nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar