lördag 8 september 2012

Vecka 36


Mycket nytt denna veckan o dygnet har alldeles för få timmar ibland!.. O detta är bara början...
-pust-
Men jag ska banne mig få det att funka om det så är det sista jag gör!
Startskottet för skolan gick i måndags o som ni förstår så har det inte funnits mycket tid över till bloggandet o det är inte direkt så att jag prioritera bloggen före nåt annat utan den hamnar helt enkelt längst nerlistan! Haha :)

Men visst känns det lite tufft nu inför allt som komma skall med jobb, skola, träning o livet! Jag ska göra det jag är bäst på; planera planera planera...
Rutiner är guld i min vardag o jag kan snabbt känna mig väldigt lost om jag lägger rutinerna åt sidan för en stund. Nu behöver jag detta planerande, rutinerade o strukturerande mer än någonsin! :)
Make it work! ;)


I fredags vart jag på "möte" o det gick alldeles galant! Har bestämt mig att faktiskt hålla detta för mig själv då det kan tyckas o tänkas alldeles för mycket bland folk, inget illa menat, men jag vill inte hänga ut mig hur mycket som helst så jag väljer att låta detta stanna på en personlig nivå ... Vill inte heller att detta ska misstolkas utan detta är enbart för min egna skull o mitt egna välmående. Har fått ett helt fantastiskt stöd av mina närmsta som jag valt att berätta detta för o som jag nämnt i tidigare inlägg;
De jag vill ska veta, de vet...


Veckoresumé
MÅN: Morgonpromenad. Styrka biceps/rygg + kondition 1h IW
TIS: Morgonpromenad. Styrka ben/rumpa + kondition crosstrainer 30min backintervall
ONS: Morgonpromenad. Vila!
TORS: Morgonpromenad. Styrka biceps/triceps/axlar + 1h HIT-pass
FRE: Morgonpromenad. Styrka ben/rumpa + kondition crosstrainer 30min backintervall
LÖR: 1h spinning-puls
SÖN: Vila!


En awesome freaking kul veckaträningsfronten trots all stress med jobbet o skolan så är det träningen som fått mig att lyckas varva ner..
Nu när det helt plötsligt blivit så timmardygnet har träningen fått bli min belöning (då jobb o skola är prio ett) efter en bra dag fullproppad med jobb o studier. Underbart att ha nånting att se fram emot!
Nytt o nöje! ;)

Trött, svettig o helt utpumpad efter ett HIT-pass!

1 kommentar:

  1. Men åh! Du kan ju inte säga A utan att säga B! Min första tanke var bröstförstoring, haha! :D Med tanke på förändring och så! ;)

    SvaraRadera