söndag 16 september 2012

Once you taste heaven...

...You never go back



Alla som känner mig, o då menar jag alla, vet att jag typ har glass i blodet. Jag älskar glass över allt! Det slår både choklad o kanelbullar som jag är svag för.. O nu har jag smakat en bit av himlen när V köpte hem Häagen Daz vanilla.

O.M.f.G.!.!.!

Smakar som vaniljsås fast fryst o len o bara så förbaskat god!! Äter man äppelpaj så brukar det ju bli vaniljsås med äppelpaj då det är det som är godast men här får man liksom samma smakupplevelse fast det är glass! Från o med nu har jag en ny glassfavorit. Häagen Daz, jag älskar dig!!
Screw you Ben & Jerry.. ;)


 
När jag ändå är igång att hylla högt över skyarna så skulle jag vilja tacka V för den underbaraste sambo som bara han kan vara. Som ni vet har jag fullt upp nu med allt o fast min älskling inte vet om det så underlättar han för mig big time.
Som igår jobbade jag hela dagen till 20.30, när jag kommer hem på lunchen för att slänga ihop nåt att äta så står maten färdig att serveras o han fixar till o med sallad till mig då jag inte ville ha pasta eller ris. O när jag väl slutat jobbet o kommer hem så har han tänt massa ljus o mysfaktorn är maxad o jag gör svandyket rakt ner i soffan.. Min underbara älskling till pojkvän!



O idag är inget undantag då jag jobbar från 10-19 o det sista han säger innan jag går utanför dörren är att han "redan längtar tills jag kommer hem!" Haha Är det så konstigt att man älskar denna människan högt över öronen o att han gör mig varm i hela kroppen?! Tror inte det va, inga konstigheter..
Jaa det slå till o med upplevelsen med Häagen Daz vanilla... ;)
O tänk, med denna fina person ska jag spendera resten av mitt liv med..
Can't wait!!


Mmmmmmwah!! till dig V!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar