torsdag 27 september 2012

Min dag

 
So far:

* Morgonpromenad
* Gymmet
* Plugga

O sen ska det jobbas från 12-21.. Är såklart inte jättesugen att jobba kvällspasset men oftast brukar timmarna gå ganska fort, konstigt nog.. Skulle egentligen jobba 8-17 men Mia behövde byta så va gör man inte för att hjälpa en vän? Jo man byter pass bara för att jag kan.. :) Inget planerat mer än plugg idag o V spelar ändå match ikväll o plugga har jag ju gjort nu på förmiddagen men ska ändå ta med mig kemin till jobbet ifall det blir en stund över mellan samtalen.. Fick hem min räddare i nöden igår som jag tror kommer göra underverk för min del när det gäller just beräkningarna i kemin.
 
Mirakel?.. Haha ;)
 
 
Afterworken igår vart lugn o skön med härligt sällskap o efter maten o en Ängöl åkte vi alla på en knock out! Haha Hur trötta som helst! Fast vi hade ju i o för sig jobbat heeela dagen o jag vart ju inte ens hemma emellan jobbet, fikan med Fia o afterworken så det vart ju full rulle hela dagen så  kanske inte så konstigt att man vart lite trött.. :) Hyfsat tidigt i säng vart det sen iallafall o det vart sååå skönt! :)
 
 
Veckoresumé V.39:

MÅN: Morgonpromenad. Styrka biceps/axlar + kondition crosstrainer 30min backintervall
TIS: Morgonpromenad. Styrka rygg/triceps + kondition crosstrainer 20min backintervall
ONS: Morgonpromenad. Vila!
TORS: Morgonpromenad. Styrka ben/rumpa/axlar + kondition crosstrainer 15min backintervall
FRE: Vila!
LÖR: Vila!
SÖN: Vila!
 
 
Idag vart även min sista träningsdagett tag framöver. Känns riktigt bra! :) Har kört riktigt tungt nu o färre repetioner den senaste tiden o det är en märkbar skillnad! Har kunnat öka vikterna hela tiden känns det som! Haha :) Med jämna mellanrum iallafall. :) Sen så har det självklart vart vissa dagar då man inte alls orka lika tungt men då är det bara att köra lättare o fler repetioner..Kroppen o fysiken känns bra nu o jag är supernöjd över vad jag åstadkommit!
O jag kommer att vila med gott samvete.. :) 
 
Magformen är helt ok! :)

2 kommentarer: