onsdag 19 september 2012

Höstdag


Brrrrrr!..


Lyckades aldrig få upp värmen på morgonpromenaden vilket jag i stort sett alltid bruka lyckas med. Vart inte ens eftersvettig som jag brukar bli efter att ha satt foten innanför dörren.. Haha Då är det kyligt! Snart åker väl mina kära långkalsonger fram som gömmer sig allra längst in i garderoben o de är räddaren i nöden! :)


Hösten är här o likaså halsduken! Mys! Bara mössan som saknas.. :)


V lade en intresseanmälan på en lägenhet inne i stan igår o min magkänsla säger att den lägenheten hade passat oss perfekt!! En 3a centralt i stan o inte allt för hög hyra.. Fast frågan är om man har någon chans då det vart fler än vi som ringt o visat intresset på den.. Som vanligt! :) Men vi kniper både tummar o tår för det sista som lämnar en är hoppet! :)


Idag har jag en vanlig jobbdag 8-16.45. Helt underbart! Älskar dessa Svenssontiderna! O det är min dröm att få jobba kontorstider, måndag till fredag 7-16, 8-17 ledig helgerna, röda dagar o högtider. Vad mycket mer fritid man skulle ha! I have a dream.. Haha :)
Efter jobbet bjuder tvättstugan upp på en dans o det är bara se till att få det gjort. Hade inget berg av tvätt vilket är skönt så det borde gå hyfsat fort. Är ändå skönt att vi ha sena tvättiden ifall det skulle dra ut på tiden o att man inte har någon efter sig för vid 19 ikväll ska det tränas ett styrkepass triceps o axlar som avslutas med ett spinningpass.. :) O mellan tvättarna så är det såklart plugg som gäller! Inga konstigheter.. :)


För övrigt så ligger nu alla korten på bordet o det är väldigt lättnad för mig. Inget hemligt eller osagt förutom till er som jag inte känner som läser bloggen då! Haha Men där hoppas jag att ni kan ha förståelse över att det är något personligt o att jag inte valt att flasha med det här.. :)


7 kommentarer:

  1. Fast det suger rätt rejält att inte få veta! Haha. :))

    SvaraRadera
  2. Var hittar jag dom awesome byxorna och den mysiga halsduken? =) Älskar din stil! ^^

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Haha Nyfiken i en strut, precis som jag! ;D

    Byxorna hämtade jag ner på vinden i en säck med kläder-som-jag-aldrig-använder o de är från Stadium, o halsduken har jag fått från pojkvännen.. :)

    SvaraRadera
  5. Tack tack! Då vet jag! ;) Skulle du möjligtvis vilja fråga din kille var han hittat den? ^^,

    SvaraRadera