fredag 21 september 2012

Jag har bara en sak o säga

 
Fredag!
 
Jenny fick en glad morgon, varsågod! ^^
 
Det är fredag o åtta dagars jobb varvat med plugg är över! Men trots att jag är ledig i helgenmåste det pluggas o repeteras.. Allt för att kemin ska fastna i mina hjärnceller som verka vara extremt svårflörtade! Haha :)
 
 
Skolan följer såklart med till jobbet.. ;) En minut över på jobbet blir en minut plugg!
 
 
Träningen efter jobbet vart inte lika energifylld som jag hoppats på. Vart biceps o rygg o bicepsen vart överraskande stark medan jag inte kände den rätta kontakten i ryggen.. Därför körde jag enbart rodd med skivstång, breda o smala latsdrag, maxat o tungt då det är min strategi sen ett par veckor tillbaka. Blev så opeppad när det inte kändes hundra o jag vet inte alls varför det vart så idag.. Hade ju ändå vilodag igår? Dock misstänker jag att lunchen är boven i dramat då jag kände att jag inte fick i mig tillräckligt, kycklingfilé med grönsaker o sweet chili sås trots att jag fyllde på med en banan o även 2/3 Sport choklad, skänkte bort slatten till någon mer behövande.. ;) Vissa dagar kan man äta mer medans man en annan inte är alls på samma nivå. Konstigt det där..

Ikväll är soffan o V sällskapet o jag är mätt o belåten efter tacosen o ska inte lyfta ett finger så länge jag orka hålla mig vaken!.. Dock kräver V kli på ryggen o som den kli-master man är så ställer man såklart upp trots extrem trötthet i varendaste liten kroppsdel o ögonlocken väger bly!.. Haha :)
 
 
Vi startar morgondagens "lediga" lördag men styrketräning o ett Indoor Walkingpass för att få lite extra energi att skapa dagen med! :)
Men det är imorgon det, nu är det fredagsmys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar