måndag 10 september 2012

Finns det inte tid..

...så får man göra sig tid!

 
Spooky powerwalk i ottan.
Det börjar bli mörkare nu.. :(

Klockan 06 ringde alarmet för morgonpromenaden. Några minuter efter 07 befann jag mig på gymmet för dagens träning. Triceps o axlar stod på schemat o vart rejält mör efter stykepasset o ställde mig av ren envishetcrosstrainen o tänkte bara köra 15-20min backintervall men det blev 30min som vanligt. Envis? Javisst! ;)

Strax efter 08 möttes jag av hjärtat i trappen som skulle till jobbet, "Hej-puss-måndag-trött-ses ikväll-hej då!"
Satte äggen på spisen medans jag hoppade in i duschen (effektiviteten är hög! ;)) lagom som jag torkat vart äggen färdigkokta så medans de låg på kylning fixade jag make-upen o håret så man vart redo för världen. På med mykläderna, fixa färdigt frukosten som dukades upp framför datorn o lite mer än en timmes effektivt pluggande blev avcheckat innan jobbet kallade 10.30-19.30.
Självklart bytte jag om innan jobbet... Hade dock inte vart helt fel med myskläderna på! ;)
Blir en timmes plugg även ikväll så att jag "ligger till godo" då jag ska iväg till Sthlm ons-tors.
O hinns det så blir det även lite plugg på lunchen bara för att jag kan! :)

Jag känner mig förbaskat effektiv! Nöjd tjej! ^^

Frukostbordet

5 kommentarer:

  1. Va duktig du är Jossan! Nu ska jag iväg och köra två pass, först step (testade förra veckan med en kompis, trodde det skulle vara urtrist, det var svårt men ganska kul) sen blir det box efter det! Behövs efter en heldag i skolan. Hälsa alla fina tjejer på jobbet från mig! :-) Kram Terese

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Terese! :)
      Hur gick det med dubbelpasset? Jag testade step för ett tag sedan men gick efter halva passet för att jag vart så fruktansvärt förbannad för att jag inte fick in stegen.. Haha Inte min grej helt enkelt! ;)
      Jag ska häsla så gott o hoppas allt är bra med dig! Du saknas här!! :) KRAMAR!

      Radera
    2. Det gick jättebra, men jag var så trött efter, men så ska det vara! Haha, alla är olika, för att det ska ge något måste man ju tycka det är kul, annars ska man inte köra det. Så du gjorde nog rätt i att gå därifrån! Du har ju massa andra saker du gillar!
      Ha det så bra tills vi hörs nästa gång!
      KRAM

      Radera
  2. Mycket effektiv måste jag säga :) Gäller att ta tillvara på tiden!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar tackar! Ja man får göra det bästa med tiden man har! :D
      BTW, den 28e DENNA MÅNADEN händer det if you know what I mean... ;D

      Radera