lördag 22 september 2012

Droppelidropp

 
God regniga morgon! :)
 
Mysfaktor...
 
Det är en regnig lördag som vi vaknar upp till i Kalmar idag. Supermysigt tycker jag! Perfekt väder att kila bort till gymmet o för att sedan spendera inomhus med skolböckerna o pennan i högsta hugg. Ja ni kan kalla mig pluggis/plugghäst/skolnörd I dont caaaare! ;) Men mest av allt vill jag bara umgås med V men måste man plugga så måste man!..

Sovmorgonen blev till 08 idag o det kanske inte låter så mycket för vissa men för mig som alltid stiger upp runt 06 i veckorna känner mig rejält utvilad! :D Vart en skön o uppfriskande morgonpromenad idag o frukosten ligger nu i magen o jag känner sakta men säkert att energin är på väg uppåt o laddas inför träningen. :)
 
Favoritladdningen med kesella utspädd med vatten (konsistensen blir lite godare då tycker jag) fullpepprad med kanel o toppad med skivad banan. Till detta en äggmacka på rågbröd.
 Yiammie in my tummie! ;)
 

Träningsresumé V.38:

MÅN: Morgonpromenad. Styrka rygg/biceps + 1h Cirkelfys
TIS: Morgonpromenad. Styrka ben/rumpa + kondition crosstrainer 30min backintervall
ONS: Morgonpromenad. Styrka triceps/axlar + 1h Spinningpass
TORS: Morgonpromenad. Vila!
FRE: Morgonpromenad. Styrka rygg/biceps + kondition crosstrainer 30min backintervall
LÖR: Morgonpromenad. Styrka ben/rumpa + 1h IW
SÖN: Vila! (Morgonpromenad + Inomhuslöpning 10km?)
 
 
Enligt träningsschemat är idag sista träningsdagen för denna veckan men jag har fått tillbaka suget att springa milen igen. Men det får bli imorgon i så fall även om det står "Vila!"schemat. :) Update kommer imorgon om det blir av eller ej..
Men idag ska vi få mjöksyra i benen igen innan IW så jag förväntar mig träningsvärk de kommande dagarna! :D


En liten formcheck idag! Magen är inte lika definierad som den en gång varit men jag har inte heller kört mage på ett tag. Vet inte varför men jag tycker det är det tråkigaste som finns! Haha :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar