fredag 28 juni 2013

Felbedömning?

Jag tror jag får ta o ge mig själv en liten ursäkt..
 
 
Jag mår vara lite större, lite fetare o lite tyngre men jag glömmer ju en liten viktig detalj här. Jag må ju också vara lite starkare! Hallååååå?!..
Det är så lätt att fastna med fokusen på det "dåliga" sakerna att man helt o hållet missar det som faktiskt är toppen!
Från o med nu är det slut på detta whining! :)
End of story!

 
Dagens outfit är reafyndet från Gina Tricot för endast 99 riksdaler. Cashing cashing! :)
Den är lite lite stor i midjan men allt går att lösa med skärp. :)

Vilken dag jag har haft idag. Perfekt start med morgonpromenad, träning o sedan en heldag med fina Fia i Mönsterås. Hur mysigt som helst har vi haft det precis hela dagen! :) Verkligen bara umgåtts o njutit.
 
 
SolTimmernabben, inget bad ;) , kexchoklad kola som mellanmål, vinst i minigolf för min del, tacos till middag o så en härlig kvällspromenad som både bestod av lite vilsenhet o så lite skräckupplevelser med kopparorm. Hahaha :D


Kom hem från Fia vid 8-tiden ikväll o jag fick sånt underbart sug efter en löptur under min o Fias kvällspromenad efter middagen så direkt efter att jag parkerat bilen, burit upp grejerna så begav jag mig ut på en löprunda.
O vilken löprunda det blev! Trodde aldrig att jag skulle yttra detta men jag njöt under hela löpturen.
Helt fantastiskt underbart! Aldrig vart med om den känslan tidigare...

Totalt ca 7,4km löpning non stop. Startade utanför dörren, runt ytterspåret på Svinö o tillbaka. 44min. Helt ok.
Trots lite daltande med träningen tidigare o nu efter denna superduperveckan med träningen så är jag inte i så dålig shape som jag trott. Felbedömning? Missbedömning?
Jag tror bara att jag behövde komma tillbaka på banan igen för att förstå. Jag är på rätt spår o nu ska jag också stanna här o sluta vilseleda mig själv emellanåt.
Det känns bara så jävla bra just nu! :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar