måndag 24 juni 2013

Personlig svacka

Eller peronlighetsstörning?
Avgör själva.. ;)
 
Trots att jag vaknade upp till min allra första betalda semester imorse med sovmorgon o allt befinner jag mig just nu i en av dessa dalar man kan få. Livet i sig är uppe på toppen men min egen känsla är halvvägs i botten tror jag.
Känslan a.k.a självförtroendet.
 
Alla har vi väl våra svackor ibland o nu befinner jag mig i en. Lingonveckan är duktig på att pressa ner mig. Jag känner mig som en extra plussare o känslan är bara blää!.. Mjukt precis överallt.. O jag hade för en gångs skull bestämt mig för att väga mig imorse o vad upptäcker jag? Vågen är spårlöst försvunnen! Borde jag ta det som ett tecken sänt från ovan? Eller är det V som bara tröttnat på vår 2 hegtos-våg från IKEA? Haha :)
 
 
Jag kan slå vad att efter att denna veckan gått som bjuder på riktigt bra o kul träning, förhoppningsvis, så kommer självförtroendet vara på väg uppåt igen. Jag kan slå vad! Jag vet precis hur jag funkar.. Eller inte funkar?.. ;)
Mindre träning desto mindre bra självförtroende har jag. Precis som en heliumballong som sakta sakta tappar ut sin luft o sänks ner mot golvet, likadant pyser mitt självförtroende sakta sakta neråt. Ska bli ändring på det nu!
Istället för halvvägs i botten ska jag få detta till halvägs till toppen!
 
Tur jag har fina Mia som ger en både förståelse o stöd när det känns så här.
Tack Mia!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar