torsdag 13 juni 2013

Vecka 23+24

 
Träningsresumé V.23
 
MÅN: Dubbelpass: Styrka ben/rumpa + Gruppass Cirkelfys
 
TIS: Dubbelpass: Styrka biceps/rygg + Gruppass Spinning-puls
 
ONS: Dubbelpass: Styrka triceps/axlar + kondition crosstrainer 20min backintervaller
 
TORS: Styrka ben/rumpa
 
FRE: Vila!
 
LÖR: Vila!
 
SÖN: Vila!
 
Sedan i fredags har jag haft en envis feber som gått upp o ner så har inte tränat sedan i torsdags. Exakt en vecka på dagen idag. Men idag är det dags att bege sig bort för ett gruppass Cirkelfys o det verkar inte nådigt då det valt att namnge passet Cirkelfys GOES CRAZY! Haha :)
Antagligen precis som jag gillar´t! ;)
 
 
Men sedan blir det nog inte någon mer träning för denna veckan. Kanske kanske imorgon men det beror på om jag åker till Karlskrona redan imorgon kväll eller på lördagen. Får se hur det blir.. :) Kanske kör ett morgonpass? Vi får se.. Just nu prioriterar jag min sömn före träning då sömnen vart helt amazing de senaste nätterna trots att det blir så ljust så tidigt! Denna veckan har jag också tillåtit mig själv att släppa lite på tyglarna.. Har världens drygaste pms som gör att jag är sugen på sötsaker konstant! Speciellt efter maten.. O då är jag redan proppmätt egentligen! Pust! Hatar att känna såhär...
Men som sagt, efter denna veckan kör vi igen så nu låter jag allting bara vara helt utan skuldkänslor.
Det är ok. -Bank bank in i skallen!
 
Men det ska bli rejäl kvalletid med bästis i Karlskrona o sedan träffa både mamma o pappa innan jag åker hemåt Kalmar igen. :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar