onsdag 19 juni 2013

Trasdocka

 
Efter veckans start med ett styrkepass triceps o axlar är jag fruktansvärt öm. O jag har kryddat på detta lite efter gårdagens biceps o ryggpass. O Mia den lille jäkeln klämde tag i min arm med ett tjuvnyp när vi vinkade av varann utanför Friskis ikväll efter IW o jag tjöt som en liten stucken gris! Hahaha Tack Mia, verkligen... ;)
 
Gårdagens träning blev två styrkepass. På morgonen vart det ben, rumpa o mage o sedan direkt efter jobbet på kvällen blev det biceps o rygg.
Övningar:
Pass ett
 
Ben:
Breda squats i Smith
Benspark i maskin
Bencurl i maskin
Liggande bencurl i maskin
In- o utsida lår i maskin
 
Mage:
V-sit ups på bänk
Sida mage i maskin
Buttlift
Crunches på pilatesboll
 
Övningar:
Pass två
 
Biceps:
21:an med hantlar
Bicepscurl med skivstång
Bicepscurl med stång i Cable
Bicepscurl med skivstång mot kudde
 
Rygg:
Latsdrag
Sittande rodd, brett grepp
Enarmsrodd med hantel
Rodd i maskin, cirkelgymmet
Rygglyft på lutande bänk med vikt
 
 
Imorgon är min sista arbetsdag på veckan o på måndag kommer jag vakna upp o ha semester. Min allra första betalda semester o det om något sätter man värde på! :D Lite synd bara att jag o V endast ha en vecka ihop.. Om man nu ska klaga på något.. Men det är i alla fall nåt! :)
 
Ikväll tjuvstartar jag midsommar lite med en middag på nykokt nypotatis med matjesill, senapssill, gravad lax o massa massa gräddfil! :P
Jag kunde inte hålla mig... ;)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar