torsdag 6 juni 2013

Let the sunshine in!

 
Lika trött nu som jag vart imorse känns det som.. Men fick upp energin o peppet tidigare idag så fort jag möttes upp av en strålande glad Teresegymmet. Underbara människa!
Vi är så olika men ändå så lika o det uppskattas att ha en vän som förstår hur man själv tänker... :)
 
Vi körde ett grymt bra benpass o började med det "lättaste", vanliga benböj med stång. Jag är inte van vid att köra benböj med den stora stången utöver i Smith där man får lite hjälp med balansen, men här är man helt utan stödhjulen. O det gick kalas! :)
Sedan körde vi breda o djupa benböj i Smith, bulgarian split i Smith, liggande lårcurl i maskin o sist dropset i benpressen.
Shakey legs o härlig knacklig gångstil efteråt! Haha :D
Tack för ett bra pass, T! :)
 
 
Just nu ligger jag i soffan efter att ha kommit hem från studentfirande av Victors fina kusin. Strålande sol, partytält, god mat o härligt sällskap få en att känna sig extremt nöjd över dagen! :)
O lite plus i kanten är min dåliga vinnarattityd jag har nu då jag vann klunsningen mot V om diskberget! Hehe.. ;)
 
Orkar jag lite senare, vilket jag har väldigt svårt tro just nu, ska jag försöka ge mig ut på en lite kortare löprunda ikväll. Är så fint väder som lockar ut en men just nu är jag lite för trött för det. Vi får se hur det känns senare! :)
 
Hoppas ni haft en lika fin nationaldag som jag! :)
 

5 kommentarer:

  1. Tack själv fina du! Så kul att ha någon som har samma träningsintresse som man själv har. Benpasset var grymt, aj aj aj i benen idag när jag klev upp ur sängen, framförallt baksida lår. Men underbar känsla! =) Kram Terese

    SvaraRadera
  2. Hej! Tycker jag känner igen dig massor! Har du varit tillsammans med någon som heter Richard?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hey!
      Yes, det vart en gång för länge länge sen som jag vart tillsammans med en Richard. Vet jag kanske vem du är? :)

      Radera
  3. Tjollahopp!
    Men ni var väl tillsammans rätt länge? Och bodde ihop och hela den biten? ^^ Hanna heter jag! Vi har träffats på fest för typ tuuuusen år sedan. Ringer några klockor? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Njaa, inte ens ett år o vi bodde inte ihop, nej nej! :) Hmm.. Jag är ju tyvärr en sån som är pinsamt dåligt på namn, är bättre på ansikten.. Haha :P

      Radera