söndag 30 juni 2013

Första semesterveckan

 
Träningsresumé V.26
 
MÅN: Dubbelpass: Styrka biceps/rygg + 20min kondition cykel intervaller
Pass två: Gruppass HIT
 
TIS: Morgonpromenad
Dubbelpass: Styrka ben/rumpa + 40min kondition crosstrainer backintervaller + Gruppass Cirkelfys
 
ONS: Dubbelpass: Styrka triceps/axlar + 30min kondition crosstrainer backintervaller
Pass två: Gruppass IW
 
TORS: Morgonpromenad
Dubbelpass: Styrka biceps/rygg + 20min kondition crosstraier cardioprogram (kör vanligtvis backintervaller)
Pass två: Gruppass Spinning
 
FRE: Morgonpromenad
Dubbelpass: Styrka ben/rumpa + 30min kondition crosstrainer backintervaller
Kvällspromenad
Bonus! Pass två: Kondition utomhuslöpning, Svinö ca.7.5km
 
LÖR: Dubbelpass: Styrka triceps/axlar + 30min kondition = crosstrainer 15min backintervaller, cykel 15min intervaller
Eftermiddagspromenad
 
SÖN: Vila!
 
En riktig kick ass-vecka!
Wiieee! ;D
 
Gårdagens mellanmål o sommarens huvudföda, typ, jordgubbar! :) O så en proteinsnäcka på det också. Proppmätt!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar