lördag 1 juni 2013

Trotsig

 
Friskis sommarschema är i full gång o det betyder betydligt sämre öppettider! Stänger redan klockan 14.00lördagar! Då hinner jag inte ens sluta jobba... Gaaah!...
 
Trotsade regnet idag o begav mig ut på en lite kortare löprunda. Ängörundan4,5km. Superhärligt! O alldeles lagom. Gillar känslan när duggregnet slår en lätt i ansiktet o man inte känner sig så varm förrän man stannar o svetten börja rinna. Guttans!
Ingen tid idag utan idag tog jag löpturen endast för att rensa huvudet o fånga in lite ny energi efter nattens hemska sömn. Eller vänta nu, vilken sömn?! Gick o lade mig vid 23-tiden ungefär o jag vart såå trött. Sover i knappt 1,5h o sedan ligger jag där.. Klarvaken... Hjärtat kom hem vid halv 2-tiden o jag ligger skitsur i sängen o muttrar. O som vanligt när detta händer så somnar hjärtat så gott medans jag ligger där rasande! Haha Såå orättvist! ><
 
Nu har jag i alla fall avklarat veckans sista träningspass o ska ta till vara på helgen. Party party ikväll o jag skulle behöva en helrenovering av mig själv! Haha ;) Det regnar ju typ all the time här så långklänningen är nog inte mitt bästa alternativ... Kommer ju bli riktigt smutsig om jag går o släpar den hela kvällen. För även om jag har the killeheals så brukar de långa klänningarna konstigt nog ändå toucha marken.. :P
Så nu då till världens största i-landsproblem;
What to wear?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar