torsdag 6 juni 2013

Rättelse

 
I förra inlägget klottrade jag ner det fjuttiga biceps o ryggpasset. Fast det verka ha tagit mer än vad jag trodde det gjorde då jag lyckats få träningsvärk! Haha :)
Helt ok för mig! ;D Så jag gör en rättelse o korrigerar bort fjuttigt... Det vart kort o gott helt enkelt! :)
 
Proppmätt av havregrynsgröten o (full)laddad för gymmet med T! :D
Är kanske inte jättepeppad just nu men det bruka komma av sig själv när jag väl tagit mig bort till Friskis.. :) Idag är det leg and buttday, hurraaaaay! ;)
 
Igår vart det en helkväll med Victor som började med tidig bio direkt efter jobbet. Det blev Baksmällan III, är ni sugna på att se den så gör det! Haha :D
Sedan vart det gott med mat o lite god dricka! Tvårätters med lite tapas som förrätt o finaste (o största?!) oxfilén till varmrätt. Mätt o belåtna rullade vi vidare o tog en drink o kvällen vart helt perfekt från första stund. Jag lever med den mest perfekta människan jag vet o det finns ingen jag älskar så som jag älskar han!
Två år är början på resten av våra liv tillsammans, jag bara vet det!
Magkänslan...
 
Always and forever and ever.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar