torsdag 13 juni 2013

Kvitto på dagsformen:

 
Det största festaste failet någonsin!
 
Cirkelfys GOES CRAZY vart inte lika crazy som det låter mer än att det vart lite roliga o annorlunda övningar så det vart ingen nära döden upplevelse. Men...
Jag fick avbryta redan efter första varvet.. Varv ett av tre!! WTF?! Jag har aldrig tidigare avbrytit något pass bortsett från Stepen. Men det vart ju för att jag kände mig helt malplacerad o kunde absolut nada! Haha :P
Det som hände idag vart att redan under halva första varvet började jag må så fruktansvärt illa o tänkte att det går väl över. Är ju inte direkt första gången som man mår pyton under ett pass, eller vad säger du Mia? ;) Men illamåendet höll i sig o kände mig nästan lite yr.. Så efter första övningen på varv två valde jag att avbryta passet o lämna lokalen så att jag skulle slippa göra bort mig inför alla o lägga en pizza mitt på golvet..
 
O nu mår jag lite sådär.. Får hoppas att det går över snart o att det bara är ett tecken på att kroppen inte är riktigt redo för att få stryk ännu. :(
Nu blir det garanterat vila resten av veckan...
Suck..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar